Success

Hallå där!

Väntar ni på en uppdatering?

På min lediga dag tog jag bussen till Christine (gick självklart på rätt buss men på fel sida av vägen så fick åka hela rundan för att sedan komma tillbaks där jag började och sedan mot min destination. Jag vet... "hur lyckas du?!" När jag väl kom fram (hoppade av bussen för tidigt och ringde Christine så hon kunde hitta mig - vilket hon gjorde) visade hon mig hennes och Steves lya. Hon hade även en överraskning åt mig: de hade fått en kattunge! Vi såg på film och åt svenskt lösgodis, kan ju säga att kanadensarna är väldigt klena när det kommer till sura och salta grejer. Under filmens gång sov kisen i mitt knä, så lycklig jag var.

I torsdags var jag med om en tornado... eller nåt liknande. Det var en solig dag och jag jobbade. Helt plötsligt sveper ett oljud över taket, det lät jättemycket och färdades långsamt tills dörren flög upp. Det låg skräp och kartonger utanför som sveptes upp i cirklar. Man såg inte virvlarna utan bara en massa skräp som cirkulerade och rörde sig uppåt. Sedan slutade det.

Denna vecka är jag helt ensam eftersom Trev jobbar utanför staden och bor på hotell (ensamvargen i mig ylar av glädje haha). Så jag får passa på att ställa till med ofog innan fredag kväll då han kommer hem igen. Jag är väldigt uppspelt för hans skull, det måste vara jättespännande att få resa med jobbet. Jag är så himla stolt över honom och hans framgång. Han jobbar hårt och ärligt. I lördags bjöd en medarbetare med honom för att golfa, de hade drinkar och rökte cigarr. Roligt!

Hm... ikväll får nog bli mys framför en romantisk film, en kopp te och Cosmopolitan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0