Unexpected

Förra veckan var Trevor borta i Okotoks och jobbade igen och lämnade mig ensam i Edmonton. En natt hade vi en galen storm med ösregn, hagel, åska och blixtar som väckte mig vid 1.00. Jag var innerligt tacksam att jag aldrig varit rädd för åskväder, för annars hade natten nog blivit en mardröm.
På torsdag kväll var jag färdig på jobbet och började promenera mot busshållsplatsen när plötsligt Trevors acura kommer körade från hörnet.Hjärtat studsade av överraskning och lycka. När jag öppnade dörren såg jag att han köpt en subway-smörgås till mig också. Det var riktigt mysigt och gjorde hela min vecka. Busen min. Jag är alltid lika glad att se honom.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så gulligt av honom :)

2012-07-16 @ 21:50:32
URL: http://barefootangel.blogg.se
Postat av: Sofie

Ni är så sjukt söta! Perfekta för varandra :) Jag sken upp när jag läste ditt inlägg. Det känns faktiskt helt okej att ha dig i Kanada när man vet att du har en underbar pojkvän som alltid finns vid din sida! :)

Jag älskar dig syster! Och jag saknar er som fan ska ni veta! <3

2012-07-17 @ 18:57:52
URL: http://daystoremember.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0