Valentine's Day

Årets Alla Hjärtans Dag hade inga förväntningar. Med en tajt budget och mycket läxor lät jag bli att diskutera den 14, jag blir bortskämd varje dag och tyckte inte vi behövde fira. Jag köpte ändå en liten present åt honom.
   Ändå var jag otroligt uppspelt över att det var Alla Hjärtans Dag, för det var vår första tillsammans; den 14 februari 2010 och 2011 var vi i olika länder. När jag promenerade hem klockan 6.20 i vinterkylan efter många timmar på Victoria's Secret såg jag att det lös från vår lya trots att Trev inte brukar gå upp förrän 7.00 på morgonen. Han hade något kuckemuffens för sig...
   När jag öppnade dörren låg där ett kärleksbrev på trappräcket och för varje trappsteg låg där en hjärtformad chokladbit som formade ett spår ner till köket där en hjärtchokladask väntade med en tidning om klassisk inredning. På bordet fanns levande ljus, blommorna jag fått tidigare i veckan och en Trev som serverade frukost: fattiga riddare med jordgubbar och varm choklad. Jag sprang och hämtade hans present: ett par manchettknappar. Jag tänkte att de kanske kan ge honom lite tur (vidskeplig som jag är) när han går på jobbintervjuer. Han blev väldigt förvånad på ett bra sätt.
   Jag gick och lade mig och Trev promenerade till skolan. På kvällen gjorde han hummus, sedan värmde vi pitabröd, skar upp morötter och jordgubbar till det. Vi åt middagen i sängen framför en film, vilket fick avsluta vår första och än så länge min bästa Alla Hjärtans Dag.







Kommentarer
Postat av: Sofie

är du säker på att trevor inte är tagen ur en saga? han är nästan för bra för att vara sann, så gullig han är mot dig :) det förtjänar du verkligen! jag älskar dig syster! :)

2012-02-16 @ 21:12:49
URL: http://daystoremember.devote.se
Postat av: Malin

Jag tror han kom ur det där hålet i marken som prinsen i Förtrollad kom upp ur :O

Jag vet inte vad jag gjort för att få en sådan sagolik pojkvän men jag uppskattar det varje dag.

Jag älskar dig med fisen <3

2012-02-16 @ 23:03:47
URL: http://maidenly.blogg.se/
Postat av: Sofie

Där har vi det! Jag är så glad för er skull! :) <3

2012-02-19 @ 18:14:08
URL: http://daystoremember.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0