sparkling wine.

Hey,

Igår var en av de mysigaste och roligaste fredagar jag haft i mitt liv. När Trevor kom hem från skolan och gymmet körde han mig till Superstore. När vi kom hem igen skickade jag honom till badrummet för att duscha medan jag pysslade med överraskningen. Jag lade ut en filt på golvet, tände en massa levande ljus och skar upp frukter; kiwi, vattenmelon och jordgubbar, samt olika sorters kex och ett fat med fin choklad. Till sist tog jag fram en flaska Chamdeville (mousserande vin/champagne). Trev blev glatt överraskad och måltiden blev väldigt lyckad. Vi låg på filten och åt och pratade.
   När flaskan var tom startade vi musik och sjöng för full hals. Jag fullkomligt älskar när Trev sjunger, han bjuder på sig själv till 100% och ger en riktig show. Hans röst är underbar. När en låt från Pirates of the Caribbean började spela sa jag att en riktig strid med svärd fattades och helt plötsligt blev jag attackerad av Trev som använde en slickepott som svärd medan jag själv fick tag på en hammare. Hade vi haft äkta svärd hade jag varit död nu. Jisses, jag har inte skrattat så mycket på länge, allt som behövdes var en Trev som på blodigt allvar dansar omkring med ett köksredskap, haha! 
   Efter det blev det dans, men när alkoholen avtagit poppade vi popcorn, hällde på en massa smör och salt och tittade på Den onde, den gode, den fule.
   Ja det var min härligt bubbliga fredag.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det låter som en helt underbar fredag! Ni är ju för söta :)

Jag vill också flummaloss totalt med dig, det är så befriande!

2011-09-25 @ 10:01:09
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: sofie

Svar: haha, det kan man säga! ;) det är faktiskt städat ;)

2011-09-26 @ 21:20:33
URL: http://soofiiiiiiiiiiiiee.devote.se
Postat av: jenny

Sv: jaa eller hur! :D Det var helt underbart ^^ Jaaa det får ni göra :D Bo på Grand Hotel för då är personalen awesome! :)

2011-09-27 @ 09:23:15
URL: http://jeennyyy.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

Sv: Jag vill inte ha vuxenacne! :o Dumma, dumma finnar!

Jag använder som sagt Neutrogena nu och ska prova det ett tag. Verkar som att de håller på att försvinna lite. Man får nog prova någon månad innan man märker skillnad.

Hoppas du hittar något som passar!

2011-09-27 @ 09:27:42
URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0