Pop Art Blue

Hey,

Just nu spenderar vi de sista dagarna i Port Moody åt att packa och planera. Hela sovrummet ser ut som en krigzon fylld med kartonger och saker, lägenheten är inte så fräsch heller. Jag läntar så till lördag morgon, trots att vi inte har några möbler över huvud taget så vet jag att jag kommer trivas i vår fina stora svit. Där kan jag göra vad jag vill, låta kreativiteten flöda, dansa omkring och vara mig själv. Jag kan dekorera precis som jag vill med tavlor, kuddar och tyger. Nya möjligheter föds. Bara vi två. Där kan jag börja om, pånyttfödas, vara den jag vill och inte den alla tror att jag är. Jag ska leta jobb, söka volontärarbete, skaffa vänner, träna yoga och vara glad.
   Idag spenderade jag 3,5 timme på skype med Jennie, jag kände att det var precis vad jag behövde och jag fick ventilera, skratta och inspireras. Jag mådde bra. Alla mina vänner där hemma får mig att må så bra och jag är otroligt glad att jag fortfarande kan hålla kontakten med alla och inte glida bort, hur långt borta jag än är. Vänner är oumbärliga och guld värda, jag önskar jag kunde träffa er oftare. 


  

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Tävling på bloggen, vinn en grimma från Catago!

Jag måste lägga till dig på skype! Får försöka hitta en lucka så vi kan prata lite :)

2011-09-02 @ 07:40:34
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja det behövdes :) Det var riktigt roligt! Glöm inte att maila så fort ni fått internet i edmonton

2011-09-02 @ 09:07:35
URL: http://chocolatejennie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sv: haha, tack ^^

haha , ja det får jag göra :D

Jag kanske kan göra det till jul om ni kunde komma ^^ :D

2011-09-02 @ 19:17:07
URL: http://jeennyyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0