Permanent Residence!

Hey,

För de som känner mig och/eller har följt min blogg länge har jag en glädjande nyhet, antagligen en av de största jag någonsin kommer meddela. Jag hoppas att ni hör trumvirvlar i bakgrunden.
   Förra veckan fick jag post, ett formulär och mitt pass som kom tillbaka från London. Idag åkte vi till Kanadas kontor- det är nog den största byggnad jag någonsin vistats i. Vi stod i en lång kö. Vi lämnade in formuläret, väntade lite, en man kom och hämtade oss. Vi satt i ett kontor, jag svarade på frågor, skrev under papprena och BOOM! Jag, Malin Samuelsson, har full rätt att stanna i Kanada hur länge jag vill! Efter 1,5 år är väntan över och allt hårt arbete bakom det har lönat sig! Nu kan ingenting stå mellan mig och Trevor längre, inget kan stoppa oss från att vara tillsammans, någonsin. Vi klarade det. Vi två. Kärleken övervinner allt!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag får rysningar av att läsa det här! Så glad för din skull. Snyft,snyft. :')

Du kände ju på dig att allt skulle bli bra i Edmonton <3

2011-10-05 @ 07:45:51
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Jennie

Grattis och en mega mega kram till dig och Trevor :D Det var kul att prata med dig igår! Hihi.

2011-10-05 @ 08:42:04
URL: http://chocolatejennie.blogg.se/
Postat av: Cia

Va kul! önskar er all lycka nu!

2011-10-05 @ 17:22:51
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Grattis!

2011-10-05 @ 17:49:14
Postat av: Ulrika

Stora gratulationer!

2011-10-13 @ 09:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0