Jasmine Tea

Hey,

Igår hade jag mitt första nattskift på jobbet, från 21.00 till 6.00. Jag var uppe i 22 timmar och lyckades ändå ha jätteroligt. Jag jobbade tillsammans med en annan tjej som är ny, Melissa, och hon var precis vad jag behövde för att överleva natten. Vi skrattade och pratade hela tiden. Det kanske inte kommer vara så jobbigt ändå. Jag kom hem 8.30 på morgonen och sov sött till sent på eftermiddagen. Det känns lite konstigt att gå och lägga mig när Trev går till skolan och vice versa.
   Ikväll ska jag försöka stanna uppe sent så jag kommer in i en rutin. Det får bli Gossip girl och kinesiskt jasminte hela natten lång i mitt mjuka sidennattlinne. Det blev ett kort inlägg, så ni vet vad som händer i Edmonton.

Jag saknar er och Sverige ♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Skönt att du hade någon att prata med och att ni kom så bra överens!

Gossip girl är verkligen bra :)

2011-10-13 @ 08:05:43
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: sofie

svar: ja vi håller alla tummarna! :)

2011-10-15 @ 19:05:53
URL: http://soofiiiiiiiiiiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0