Snuggle time.

Min och Trevors lördag spenderades i den fula soffan. Vi poppade popcorn, hällde upp chips och cola och burrade in oss i täcket framför en film och levande ljus. Det blev Con Air. Vi hinner inte göra särskilt mycket på helgerna längre eftersom jag sover hela lördagen, vilket är jobbigt men vi överlever. En annan nackdel är att jag knappt hinner ringa hem längre och det gör mig lite smått sur.
   Jag har det rätt bra på jobbet, det är verkligen perfekt bortsett från att jag jobbar natt. Jag tycker om de flesta jag arbetar med, jag får göra olika saker (visst trosor är SKITTRÅKIGT att sortera men det andra är helt ok) och jag får spendera tid utanför hemmet och tjäna pengar, plus att jag får en massa saker gratis. Planen är att jobba på Victoria's Secret till nyår och sedan hitta något nytt, för min hälsa börjar ta stryk eftersom min kropp är förvirrad och jag behöver mer balans i livet för att vara tillfreds. Jag hinner bara sova, äta, jobba och vara med Trev på söndagar. Ingen tid i ensamhet eller tid för yoga.
   Nu är klockan 3:24 på morgonen och jag kan inte sova. Trev snusar i sovrummet. Kylskåpet gör ett konstigt, alldagligt ljud. Jag ser fram emot denna söndag, förhoppningsvis ska vi till Art gallery of Alberta och kolla på konst! Det gör mig så lycklig! Jag borde gå och lägga mig igen. Jag saknar Sverige.









Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh min Malin, jag saknar dig otroligt mycket ska du veta!

Hoppas verkligen att du hittar ett minst lika bra jobb fast på dagtid!

Finns här<3 Puss

2011-11-27 @ 12:12:54
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi saknar er här hemma. Älskar dig

2011-11-27 @ 15:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0