Halloween

Hey,

Nu kommer sista delen ur årets spökhistoria, jag har äntligen tid att skriva nu när jag sitter här i den fula soffan, med iskallt mörkt höstväder utanför och varmt och mysigt inomhus.
   Eftersom Halloween var på en måndag hade vi inte mycket tid att fira, men dagen spenderades ändå åt lite bakning, jag gjorde mina berömda chokladmuffins i pumpaformar och sedan en läskig kyrkogårdskaka tillsammans med Trevor. Det var väldigt mysigt. Efter det var det dags att mörda årets pumpa, det blev inte det klassiska pumpanyllet utan vi gjorde istället Jack Skellington från Nightmare before Christmas.
Precis som förra året ska jag bjuda på skräckfilm där Trev visar sin galna och vanligaste sida. Men nu, mer bilder och mindre skriva!


















P.S Den första och tredje filmen är roligast :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Malin, jag jobbar imorgon (onsdag) och är ledig på fredag. Kan vi prata på fredag istället??? hoppas du kan!

2011-11-08 @ 21:35:33
URL: http://chocolatejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0