Hjälp oss

Hey,

Jag skulle vilja be, vem som helst som läser min blogg och som vet att jag och Trevor finns på riktigt och som vill hjälpa oss att få vara tillsammans för alltid, göra oss en jättestor tjänst. Om du vill, skriv ett brev om oss, att vi är på riktigt, att du vet vem jag eller han är och vad vi försöker uppnå. Det spelar ingen roll om du aldrig träffat mig, det räcker att du hört om mig från någon annan som vet sanningen. Det krävs dock att du har en scanner för pappret måste signeras och sedan skickas till min mail, det måste även skrivas på engelska, du måste inte prata flytande engelska. Så många brev som möjligt uppskattas!
Snälla gör detta för kärlekens och framför allt min och Trevors skull, vi har kämpat i över ett år för det här och vi är inte redo att ge upp än.
Om du är intresserad, kommentera detta inlägg och skriv brevet så snart du kan, skicka det sedan till [email protected]


Tack så jättemycket allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag kan göra det, jag har scanner med och en Wiktor som kan hälpa mig med engelskan :) men när måste du senast ha det?

2011-05-12 @ 19:02:54
Postat av: Alexandra

Självklart ställer jag upp! Min Malin ska få det bästa hon förtjänar.. <3

2011-05-12 @ 20:23:31
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Jag skulle gärna gjort det, men har tyvärr ingen scanner :(

2011-05-12 @ 21:42:32
URL: http://spoink.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack så mycket allihopa för ert stöd, ni är så fina människor <3

2011-05-13 @ 02:58:25
URL: http://maidenly.blogg.se/
Postat av: Mamma

Har pratat med Janet på jobbet så hon ska hjälpa mig. Ska kolla om mormor kan fixa något oxå

Ge inte upp bara. Älskar er



2011-05-13 @ 15:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0