reunion.

Hey,

Förra onsdagen skjutsade min kära morfar mig hela vägen till Alex :) Jag fick se hennes urgulliga fluffkanin Lollipop och vi pratade en massa. Vi spenderade dagen tillsammans för att sedan åka till Örebro morgonen därefter. Tågresan var rätt lång men vi hade varandra och så hade jag min mp3 som sällskap. Till slut var vi framme där Sanna och Carl välkomnade oss. Vi fick se deras lägenhet som var mysig och blandad med deras intressen och stilar. Fotboll och svart/röda detaljer. På kvällen åt vi på restaurang där de firade St. Patrick´s day och vi fick coola hattar tack vare Alex. Min mat var sådär men det var trevligt att bara umgås och rycka till tillsammans varje gång Örebro gjorde mål i matchen på tv.
   Dagen efter promenerade vi in till stan och shoppade. Jag införskaffade en hel del nya grejer. Vi fikade på ett trivsamt café och stylade varandra på Gina Tricot. Jag fick även tag på Subway! Mums! Vi gick hem och såg på film sedan köpte vi mat från en pizzeria.
   På lördagen gick vi till gamla stan som var väldans mysig med de äldre byggnaderna och gulliga små butikerna. Jag köpte en present till Trev och ett kort till mormor och morfar. Mina fossingar blev dyngsura så när vi kom hem hade vi ingen vidare lust att lämna lägenheten igen. Vi spelade en massa kort och på kvällen fick jag äntligen se den nya Harry Potter-filmen.
   På vår sista dag tillsammans åkte vi och shoppade, vi alla köpte skor som vi bytte till inne på gallerian. Alex och Sanna fick mig att pröva en byxdress för första gången i mitt liv och konstigt nog gillade jag den! Så jag köpte den :) När vi tagit bussen hem fikade vi och spelade kort. Senare på kvällen packade vi, flummade omkring och tittade på roliga filmer på youtube.
   Hemresan vill jag inte skriva om för den var bara jobbig med alla förseningar. Jag var dödstrött.

Jag vill bara tacka er tjejer för några riktigt roliga dagar! Ni förgyller verkligen mitt liv och trots att vi inte tillhör varandras vardag längre så kommer ni aldrig kunna ersättas. När jag blir 54 år kommer jag fortfarande vilja sniffa väggångor med er, det är jag säker på! <3








Kommentarer
Postat av: Alexandra Björsell

Aw, gulligt! Jag vill aldrig förlora er <3 Puss på dig!

2011-03-22 @ 18:55:59
URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0