productive lady.

Hey,

Nu när jag är i Sverige har jag inte lika mycket tid till att skriva, inte heller lika mycket intressant att skriva om. Men denna veckan har varit rätt aktiv än så länge.
Igår gick jag upp 6.15 för att hämta Jennie en bit bort från mitt hus. Vi åt frukost och snackade innan vi gjorde oss redo för Falkenberg. Vi satt och flummade inne på arbetsförmedlingen innan jag gick på gruppmötet. Mötet var rätt basic, info om deras hemsida och så uppdaterade de min profil innan jag fick gå. Vi gick till Stantons och beställde varsin Calzone och sedan gick vi och köpte fika på Ica. Sedan var det dags för den jobbiga delen: simning! Senast jag simmade var i Victoria på hotellet i Januari, och där busade jag mest men nu hade jag ju Jennie som tvingade mig att fortsätta simma. Haha. Jag trodde att jag skulle dö. Jag simmade i alla fall lite mindre än en mil och idag har jag träningsvärk i låren. Vi körde hem och tittade på Chocolat och fikade. Sedan körde jag tillbaks henne. Det var skitkul verkligen, hela dagen :)
När jag kom hem igen chattade jag snabbt med Trev innan han skulle till jobbet. Sedan tvättade jag och till sist gjorde jag middag åt familjen för mamma var inte hemma och pappa jobbade sent. Så jag gjorde min Couscous och broccolisås, jag vet inte om de gillade det men jag älskar det i alla fall.
Jag körde för mormor idag till Falkenberg och gjorde några ärenden och nu är jag här. Inatt sov jag jättegott, jag hade inga mardrömmar alls, jag låtsades bara att Trev låg bredvid mig.
Imorgon ska jag umgås med Jennie och Wiktor förhoppningsvis, i helgen ska jag nog övernatta i Slättelynga och om inte allt för många dagar ska jag få krama om mina flickor, Alex och Sanna! Jag längtar otroligt mycket alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0