reply.

Hey,

Idag fick jag ett mail. Det var från Kanadas immigrationscenter. De hade fått vårt paket med ytterligare information om vårt förhållande. De är fortfarande tveksamma, de undrar varför vi inte har gift oss och dylikt så nästa vecka ska de ringa och intervjua mig över telefonen. Jag är så nervös. Vi har kämpat så länge för att få det här tillståndet. Det finns lösningar om de skulle säga nej men det skulle innebära ännu mer jobb och mer tid ifrån varandra. Vi kommer aldrig ge upp. Vi ska vara tillsammans en dag utan några bekymmer om tidsbegränsningar. Trevor kommer inte låta dem ta mig ifrån honom. Inte jag heller.
Önska oss lycka till.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Min älskade Malin, jag håller alla tummar och tår och hoppas, hoppas, hoppas för er skull!

Du ska leva med din prins, skulle göra allt för att ni får vara tillsammans! Säg till om det finns något <3

2011-06-29 @ 12:20:12
URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0