all work work.

Hey,

Jag har inte bloggat på sistone eftersom det inte hänt särskilt mycket. Trevor har en viktig deadline på måndag och har jobbat hela veckan, själv har jag underhållit lägenheten och mig själv.
I måndags prövade jag på yoga och fullkomligt älskade det, jag ska skaffa en sommarpass så att jag kan gå några gånger i veckan medan Trev går till gymmet.
Jag längtar tills vi flyttar runt början av september, att få ha något eget och börja om ännu en gång. Skaffa ett fulltidsjobb, inreda, nya människor och så vidare.
Jag saknar er mina vänner, det spelar ingen roll hur många människor jag möter här, världens riktiga guldkorn finns hemma i Sverige. Ingen kan jämföras med er och jag är så glad att vi fortfarande kan stå varandra nära genom Skype, msn och Facebook- det gör mitt liv så mycket bättre.

Jag hoppas ni alla haft en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är en sån fin människa! Hopas verkligen du hittar dig ett bra jobb när ni flyttar :)

Puss

2011-07-17 @ 22:02:26
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det är så skönt att ha kontakten med dig med :) trotts det långa avståndet!

2011-07-18 @ 13:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0