relationship questions.

Vad heter ni? Trevor & Malin
Hur träffades ni första gången? På flygplatsen i Göteborg, när vi bestämt att ses för att ta reda på om det var kärlek vi kände.
Hur länge har ni varit tillsammans? 1 år och 25 dagar.
Är ni förlovade? Nej, det blir inte förrän vi gifter oss. American style.
Bor ni ihop? Vi har bott ihop i sex månader snart.
Har ni barn? Nej!
Har båda körkort? Japp.
I så fall, vem kör bäst? Trevor troligtvis, jag har inte kört bil på sex månader!
Kommer du ihåg er första kyss? Oförglömligt minne.
Vem är äldst? Moi.
Vilka stjärntecken är ni? Kräftan och Väduren.
Vem fyller först på året? Moi.
Vem är längst? Trevor.
Vem sjunger bäst? Trevor helt klart!
Håller ni handen på stan? Alltid, såvida han inte fiskar upp mig i sin famn och bär mig :)
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja det kan man väl säga.
Vad har ni gemensamt? Vår kärlek, humor, moral och vi har samma åsikter om trohet. 
Blev du kär i första ögonkastet? Första ögonkastet var i cam, visst fick jag fjärilar i magen :)
Har ni någon speciell låt? Foo Fighters - Wheels.
Har ni stora framtidsplaner? Definitivt, jag ska bli kanadensisk medborgare och flytta permanent till Kanada.
Har ni gråtit i varandras armar? Ja.
Har ni varit utomlands tillsammans? Japp, USA :)
Vilket är ert bästa minne? Inget minne är bättre än det andra men om jag måste välja ett minne skulle det vara när vi hämtade honom i Landvetter den 21 juli efter över hundra dagar ifrån varandra.
Vem lagar bäst mat? Vi är lika bra.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Lagar middag tillsammans, fotmassage och gosar.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Självklart!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Haha... det kan man lugnt säga ;)
Blir du lätt svartsjuk? Ja, det finns bara en av min Trevor Locke i världen och det dyker upp folk som vill ha en likadan!
Brukar ni bråka? Ibland men det löser sig alltid :)
Ringer eller SMS:ar ni mest? Han slår en pling oftast 

(Kopierat från Sofies blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0