so far.

Hey,

Nu efter flygresan har jag blivit sjuk som vanligt; ont i halsen, en näsa som rinner, hosta och huvudvärk, dessutom är jag trött för jag har svårt att sova om nätterna för jag är van vid att vara vaken då. Jag fick en fin överraskning av systrarna när jag kom hem: bordet var täckt av godis (surt och salt), choklad, chips, fransbröd och blommor. Det var en härlig syn!
   De senaste dagarna har jag inte gjort mycket. Jag har packat upp väskorna, städat mitt rum, sovit, sett på film och gosat med katterna. Det är väldigt jobbigt att anpassa sig och det är ännu jobbigare att vara utan Trevor. Familjen har redan vant sig vid mig tror jag, det känns som jag varit här hela tiden. Jag har en massa saker jag vill göra men ingen energi vilket är värdelöst. Nu ska jag inte skriva en massa tråkigheter så du blir deppig, istället vill jag påminna om att Trev ska ha premiär på sitt lördagsinlägg idag, fast det blir väl söndag för oss... hehe. Vi får väl se. Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0