just for fun.

Hey,

Jag tänkte bara skriva lite roliga listor till er för skojs skull :)

Fem saker jag inte visste om Trevor innan jag kom hit:

1
. Han gillar låten "Truly madly deeply" av Savage Garden.
2. Han brukade ha race med sina kompisar när trafikljuset blev grönt (Gone in 60 seconds style).
3. Han brukade sitta barnvakt åt sina grannars bebisar.
4. Han har tusentals sockar. Seriöst. Tusentals.
5. Han har sett Megan Fox.

Fem saker jag aldrig trodde jag skulle göra innan jag kom hit:

1.
Få sova i samma rum som Trev i hans mormor och morfars hus. Haha!
2. Försöka rädda livet på en lax.
3. Se en tavla målad av Toulouse-Lautrec.
4. Se Stilla Havet!
5. Se en kvistboll som man bara ser i gamla Western-filmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0