Malin´s out of here.

Nu har alla bitar fallit på plats och äntligen ska jag få vara med min kärlek igen! Den 5:e maj klockan 6.20 lyfter jag i Göteborg på väg mot Vancouver. Vår väntan är snart över, nästan tre månader har gått och om 12 dagar får jag min belöning. Äntligen. Nu kan ingenting skilja oss åt igen, denna gång är jag där för att stanna och vara så lycklig som jag bara kan vara. Tunga stenar har lättat mitt hjärta, mörka regniga moln har lyft från mitt huvud och den kilande längtan är snart helt bortblåst. Jag vill inte vara ledsen över hur jag inte kan vara med min familj eller mina vänner här, ni finns kvar och det gör jag också. Vi kan fortfarande skriva, prata och se varandra. Allt kommer lösa sig. Det här är menat att hända. Jag ska flyga vidare. Snart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0