La vie en rose.

Hey,

Jag har tur. Jag är så otroligt lyckligt lottad. Jag förstår inte varför jag får ha det så bra. Det började 1991 då jag råkade hamna hos världens bästa föräldrar, tätt följt av världens bästa mor- och farföräldrar. Sedan 1992, 1993 och 1995 fick jag världens mest irriterande och makalösa systrar som jag inte skulle byta för någon annan. Turen fortsatte under hela barndomen då jag fick växa upp på landet, åka härliga hölass på sommaren och bada i ån bredvid huset och springa barfota på mormor och morfars gräsmatta. Sedan fick jag en väl behövd vän 2003 som kämpade med mig tills det värsta var över. Det blev ännu bättre 2007 då jag fick nya vänner på gymnasiet som accepterade mig för den jag är och som tyckte om mig just för att jag är jag. Sedan fortsatte turen genom att jag fick underbara lärare på gymnasiet som uppmuntrade mina talanger och t o m utvecklade dem. Sedan, 2009, dök en kille upp. Den rätta. Genom tusentals kärleksfilmer hade jag drömt mig bort mot ett engelsktalande äventyr fyllt av romantik, och nu, fick jag chansen att uppleva det! Hela tiden var jag övertygad om att man fick nöja sig med den man fått och att äventyret bara kunde upplevas framför en tv-skärm, men i slutet av 2009 blev jag överbevisad. Han var charmig, självsäker, attraktiv likt en ängel och samtidigt ett frågetecken. Jag blev svaret på frågan. Jag har ingen aning om hur det hände, men den här drömprinsen såg något i mig som ingen annan sett eller velat se förut. Jag fick uppleva ett engelsktalande äventyr med alla ingrendienser det måste innehålla: skratt, tårar, mod, passion, kärlek, hopp, drömmar... allt. Jag har fortfarande alla de underbara och färgstarka personerna i mitt liv och de förgyller varje dag. Det har inte gått en dag utan att jag känt mig älskad av någon. Jag har ingen aning om varför jag blivit så lyckligt lottad. Ibland är jag rädd att jag en dag måste betala för att jag är så lycklig, men tills dess, ska jag fortsätta älska er och aldrig sluta ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Min älskade vän <3

2011-04-13 @ 21:05:05
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ännu bättre 2007 när du fick nya vänner... som tyckte om dig för den du är... Det har jag också gjort...// vännen från 2003

2011-04-14 @ 17:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0