The Tudors

Hey,

Denna morgon har jag slöat framför The Tudors. Jag älskar den serien fast håller mig till de två första säsongerna för som alla andra serier brukar de gå överstyr efter två säsonger. Serien får mig att vilja inreda. I mitt framtida hus ska det vara inspirerat av Tudors- stilen, Renässans och viktoriansk inredning fast inte blandat. Jag är lite konstig, för de båda stilarna är raka motsatser till varandra, mörkt kontra ljust och färgglatt. Men jag tycker om att ha min egen stil.
Imorgon ska vi nog till en pub i stan med Miranda och Jesse... får se hur detta går.


Kommentarer
Postat av: sofie

skriv inte så, man får se hur det går. jag blir ju orolig.. saknar dig älskade syster! <3

2010-10-15 @ 00:09:41
URL: http://soofiiiiiiiiiiiiee.blogg.se/
Postat av: sofie

aha okej, då förstår jag :) för det får ju inte hända dig något <3

2010-10-15 @ 00:25:23
URL: http://soofiiiiiiiiiiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0