secrets.

Hey,

I måndags fick jag en oväntad överraskning. Jag vaknade och var ensam under förmiddagen och visste inte riktigt vad jag skulle hitta på. Jag fick ett sms från Trevor: "Pumpkin, I have a surprise for you.", jag: "What´s that?", han: "You´ll have to open the front door to find out." Så jag sprang till dörren och öppnade, där stod han. Han kunde inte jobba i regnvädret så han fick stanna hemma hos mig :) Världens bästa måndag måste jag säga!



Bild jag tog idag, utsikten från balkongen.

Dagens låt: One republic "secrets" (Jag kan INTE få nog av den låten!)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh, vad söt han är.. Jag vill också ju!

2010-10-28 @ 10:37:36
URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0