aldrig utan dig.



Jag hade en oönskad dröm inatt. Jag drömde att jag var hemma igen. Jag drömde att jag var tvungen att sova ensam i en kall säng igen. Men jag vaknade ur drömmen och fann dig bredvid mig. Du var också vaken och omfamnade mig innan du berättade att du älskar mig. Jag vill aldrig vara utan dig.
Om några månader kommer drömmen besannas och jag kommer vara tusentals mil ifrån dig. Jag kommer att räkna ner dagar igen. Jag kommer värka av längtan igen.
Vi kommer klara det igen. 

Jag älskar dig Trevor ♥

Kommentarer
Postat av: sofie

gjorde jag? :o

2010-10-20 @ 09:40:17
URL: http://soofiiiiiiiiiiiiee.blogg.se/
Postat av: ulrika

Hejhej



Om det är nâgot par som klarar det sâ är det ni.

Världens gulligaste är ni och jag älskar att se hur ni fyller era drömmar utan rädsla, det är inspirerande!



Du verkar ha det riktgit bra i Kanada (och det förstâr jag, ett underbart ställe) och jag hoppas verkligen allt det bästa till dig och din andra halva :D



Puss o hälsningar frân Frankrike

2010-11-01 @ 20:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0