Trevor´s 19th birthday!

Hey,

Idag fyller min unika kanadensare 19 år vilket betyder att han är myndig i Kanada. Det är svårt att fira på distans och man är väldigt begränsad när man ska ge presenter. Jag ville göra något annat än dikter och kärleksbrev som tillhör vår vardag och tänkte på de gånger Trev sagt att han vill lära sig mer svenska för att kunna kommunicera med min familj bättre. Så jag skrev ett litet svenska lexikon till honom med vanliga ord och meningar som han kan plugga på så länge. Han är verkligen urgullig när han försöker böja meningarna att jag inte kan låta bli att le så fort jag tänker på det och jag älskar honom för att han verkligen försöker. Han blev glad för mitt enkla lexikon och sa att han älskar mina idéer. Han uppskattar de små sakerna.
Jag bakade även en tårta till hans ära trots att han inte kommer kunna smaka den, jag sa att jag gjorde den nu när vi inte kan ses för att han ska slippa avlägga ett extra besök på gymmet och han godkände den tanken.. Haha!
Innan han stack till jobbet gav jag honom tre alternativ till att fira sin födelsedag här i Sverige om 4 veckor men vi gillade alla tre så vi ska göra alltihop :) Det ska bli så mysigt! Tänk, det är inte alls lång tid kvar nu! Det har gått cirka 70 dagar utan honom, nu är det bara 28 kvar ♥

Congratulations to the best boyfriend in the world, Trevor Locke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0