snart...

Hey,

De senaste dagarna har jag och Trev planerat lite inför framtiden. Han ringde resebyrån och de mailade ett datum som var anpassat efter oss. Den 21 juli kommer han till Göteborg för att spendera tre veckor här, sedan flyger vi till Kanada den 10 augusti, mot vår framtid. Det är 44 dagar kvar tills han kommer, 44 dagar har jag på mig att inse att allt faktiskt händer. På riktigt. Jag har inte drömt mig iväg denna gången utan jag befinner mig i äventyret! Vi har börjat titta lite smått på lägenheter och andra alternativa boenden. När vi kommer till Vancouver ska vi bo hos Gord, hans pappa medan vi letar.
Känslorna är lite blandade för hur jag kommer hantera att vara borta från släkt och vänner men jag tror det ska gå bra, vi kan fortfarande prata, vi kan fortfarande se varandra, det kommer lösa sig.
Jag ska börja på min lista över saker jag vill ha med mig, jag har rensat hela garderoben vilket betyder att jag har få kläder att använda just nu. Det kommer bli en lång lista...
Nu blev jag helt uppspelt av att tänka på framtiden och sommaren med Trev. Det kommer bli fantastiskt! Snart ska vi påbörja ett nytt kapitel tillsammans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0