Funny little feeling

Hey,

Igår var jag i Falkenberg och shoppade lite, jag hittade ett par Donna girl- skor, ett nattlinne i chiffong, present till Jennie och Wiktor, jag köpte dessutom en dagbok för att påbörja ett nytt kapitel i mitt liv.
Idag hade jag tänkt köpa fler studentpresenter men det blev inte så eftersom vädret inte var fint, istället stannade jag lite extra i Falkenberg efter att jag lämnat av Emma, jag tittade på solglasögon och blev förälskad i ett par Gucci, men jag pratade med en man och han rekommenderade mig inte att köpa dem med min styrka för det skulle bli väldigt dyrt med UV- skydd och allt möjligt. Så pappa, Sofie och jag stack till Torup och tittade, där fanns ett par brillz som var helt okej... även om mitt hjärta redan är bortlovat till det andra paret. Antagligen blir det de i Torup, formen är typ densamma och de är svarta, i framtiden kanske det blir ett par Gucci. Man kan ju hoppas i alla fall ;)



Mina nya skor ♥


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilka fina studentbilder :) jag var med på en såg jag :D snygga skor du hittade. Tack för att du kom på våran student. Jag och Wiktor tyckte det var skitkul att träffa dig :)

2010-06-12 @ 15:02:45
URL: http://chocolatejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0