ändrade planer.

Hey,

När Trevor vaknade i morse berättade han att inriktningen på hans blivande skola hade blivit inställd på grund av att för får personer anmält sig så nu ändras våra planer något. Istället för att bo på Vancouver Island ska vi bo i själva Vancouver för han ska söka till en annan skola där med den inriktning han vill ha. Vi ska som sagt bo i hans pappa Gords lägenhet i början medan vi letar efter vårt eget ställe, Gord hade även nämnt att vi kan bo hos Trevors farmor och farfar eftersom att huset är uppdelat. Det finns många sätt att bo på... man kan bo i lägenhet, i hus, på en våning i ett hus som man delar med andra, någon sorts svit eller stuga. Vi satsar på en lägenhet som vi kan ha för oss själva men vi har också funderat på att bo i en liten stuga. Trev är väldigt noga med att hitta något som jag kommer trivas i, en plats där jag kan vara lycklig och samtidigt i säkerhet medan han går i skolan. Jag tycker synd om min pärla, han har lagt ner mycket tid på att planera vår framtid där och nu får vi börja om från början, men han försöker vara positiv och jag försöker stötta honom. Det är långt ifrån jordens undergång, det kommer lösa sig. Nu ska jag lägga mig och sova, imorgon är en stor dag då min sagoprins fyller 19 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0