6th month anniversary

Hey,

Idag är det sex månader sedan Trevor var här, dagen innan nyårsafton, och vi pratade om vad vi vill betyda för varandra. Efter fyra dagar tillsammans visste jag att han var perfekt för mig och allt kändes rätt. Han blev min pojkvän och jag blev hans flickvän. När vi tog det beslutet visste vi inte hur mycket tålamod och kärlek det krävdes av oss, men än så länge har vi klarat det. Vår saga fortsätter att skrivas och det hoppas jag att den kommer göra tills vi inte längre andas.
När jag vaknade i morse startade jag datorn för att läsa mitt morgon- mail där det fanns en bifogad fil som det alltid gör den 30:e. Månadens ämne var om mitt tålamod och tillbakablickar på våra månader tillsammans. Ett halvår är ganska länge trots att det bara har flugit förbi. Just nu vill jag bara att dessa tre veckor ska flyga förbi! 
Jag har precis skrivit ut ett formulär som ska skickas till polisen, en begäran om mitt brottsregister som jag måste ha med till Kanada, jag ska fylla i det nu. Mamma försöker ringa doktorn i Göteborg som ska undersöka mig så jag inte förpestar landet... Jag hade ingen aning om att det var så komplicerat. Men som Trev säger: Det är värt det!

Cheers darling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0