Success!

Igår hade jag min (det här svider) fjärde uppkörning. De andra tre gångerna har jag gjort ett enda misstag, annars var min körning perfekt varje gång. Min lärare sa att jag har otur. Hur som helst, igår åkte jag till Falkenberg, sjukt nervös och beredd på att misslyckas igen. Jag hade körlektion med Stefan innan själva uppkörningen. Jag blev glad när en ny förarprövare satte sig bredvid mig. Rikard hette han och han hade en härlig dansk dialekt. Jag gjorde en miss och trodde under hela körningen att jag skulle kugga på det. Men annars flöt allting på bra. När vi var färdiga sa Rikard att jag var godkänd! Så nu har jag körkort och slipper oroa mig och må dåligt över att jag inte klarar det. Hade jag gått tillbaka i tiden hade jag nog aldrig gett mig in på att ta körkort trots att jag är glad just nu så mådde jag jättedåligt under hela kör- perioden. Men jag ska glömma allt det dåliga nu och bara glädjas åt min frihet. Det var roligt att chockera alla när jag ringde och smsade, jag hade inte berättat för någon när det skulle hända. Just nu inandas jag frihet. Ska gå och äta något nu.

Övervinn din rädsla varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0