Det avgörande mötet

Hey

Den 27:e December 2009 åkte jag till Göteborgs flygplats för att möta killen jag endast kände via mail och msn. Jag var otroligt nervös och stod och väntade bland alla andra som också skulle träffa någon kär. Jag var orolig att jag inte skulle känna igen honom, eller ännu värre, att han inte skulle känna igen mig. Efter en lång väntan bland alla andra som återförenades, såg jag honom. Mitt hjärta slog fortare och jag log. Han kom fram till mig och gav mig en lång kram, sedan sa han "I´m so glad to see you!" På vägen till bilen var vi rätt tysta och jag visste inte om han ville prata om något eller om han var för trött. I bilen tog han min hand och vi pratade. Han sov en stund och jag förstod inte riktigt vad jag gett mig in på. Efter fyra månaders vänskap och förälskelse så var han hos mig. I Sverige. När vi kom till macken utanför Falkenberg och mamma gick in för att handla lite satt vi ensamma i bilen och han sa "I know that you were worried, but, you lived up to my expectations and more."
När vi var hemma såg vi på skräckfilm tillsammans och han lade sin arm runt mig, det var mysigt och kändes som att vi alltid suttit så tillsammans. Hans mjuka hand drog långsamt mitt ansikte mot hans, och han kysste mig. Mmm.
Han var så underbar hela tiden och för varje dag tillsammans blev jag mer och mer säker på hur jag ville att framtiden skulle se ut. Han retades med mig som vanligt, sa romantiska ord och höll om mig. Han fungerade perfekt med familjen också, trots språket.
Det är fantastiskt hur man kan lära känna någon framför en datorskärm. Vi kände precis likadant för varandra om inte mer, som om internet var skapt för att sammanföra oss två (Vilket det gjorde.)
Vi firade nyår tillsammans, dagen efter vårt beslut att kalla varandra "boyfriend and girlfriend". Det var en underbar kväll. Förstår du vad jag menar med att elektriciteten mellan oss fanns där hela tiden? När vi var i ett rum bland alla andra, var det bara varandra vi såg och ville ha. Jag bar en fantastisk svart cocktail klänning, som verkligen gav självförtroende. Jag blandade drinkar till alla, Gin Fizz (my favorite!) Vi drack åt och hade det trevligt.
Vad hittade vi mer på? Tiden flög förbi med honom plus att vi sov alldeles för länge. Vi gick på bio, vilket han ville kalla "Our first date" och såg på "AVATAR". Det var otroligt mysigt, han viskade i mitt öra "I love you" och vi njöt av den imponerande animeringen tillsammans. Alla dagar med honom var som en resa till himlen. Vi åkte till stranden och tittade på solnedgången. Vi fastnade med bilen i snön när vi varit ute i skogen och tittat på stjärnorna, han skrev en rolig sång till mig. Vi åkte till min skola Drottning Blanka, utanför byggnaden kysste han mig, sedan bar han mig tillbaka till bilen, släppte ner mig och sa "Milady". Jag är förälskad! Jag är säker på att vi hittade på mer än detta men jag har inte tid att skriva mer, jag måste drömma vidare om min kanadensiska pojkvän Trevor Locke. Vi har börjat planera vår framtid, mitt liv kommer bli underbart med honom. Jag älskar honom.

Kommentarer
Postat av: s

man blir otroligt glad av att läsa detta! :')

2010-01-08 @ 13:47:29
URL: http://soofiiiiiiiiiiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0