Blomstrande Glädje

Hey

Idag har jag varit hemma och skrivit på min kära deckare "Kidnappad Kärlek", jag kom äntligen igång. Det har varit en väldigt långsam process med skrivandet. Jag har faktiskt känt mig rätt deppig idag, jag vet inte riktigt varför men jag tror det beror på att jag alltid oroar mig för något. Just nu oroar jag mig för om jag någonsin kommer få mitt körkort, om jag kommer få tillbaks all inspiration och om jag kommer hitta ett sommarjobb innan jag flyttar till Kanada i höst. Men all den där depressionen jag kände försvann helt plötsligt när Trevor loggade in på msn innan han skulle till jobbet. Han sa att jag nu kunde ändra min Facebook- status till "Har ett förhållande med Trevor." Han ville vänta med det så att han kunde berätta öga mot öga för sina vänner om mig, vilket han nu har. Han sa: "I´m so proud to be able to show everyone what I´ve got!" Jag blev så lycklig, nu är det officiellt för alla vi känner att den 30 December 2009 blev vi ett par. Sedan sa han att han ville visa hur mycket han litar på mig, och att jag kan lita på honom, han gav mig sitt lösenord till Facebook och sa att jag kunde läsa igenom alla mail han hade för han har ingenting att dölja för mig. Jag tänker inte läsa igenom mailen, men att han litar så mycket på mig är ytterst rörande. Han älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0