Flygbiljetten bokad!

Hey,
Igår bokade Trev min flygbiljett med Air Canada, det har varit så fruktansvärt tråkigt att leta efter ett bra flyg som inte tar för lång tid och med inte alltför många stopp. Trev hittade ett igår i alla fall och skrev in allt man måste skriva osv så nu är det på riktigt, jag ska flyga för första gången och dessutom ensam, jag ska åka till ett främmande land och jag ska återförenas med min pojkvän!
Nu är det 6 veckor kvar, alltså 38 dagar, alltså jättemånga timmar :)
Snart ska jag få se hans värld och träffa hans vänner och familj, det kommer bli läskigt att behöva prata en massa engelska trots att jag är bra på det så låter det hemskt när jag inte slappnar av.
Idag ska Trev och jag planera min födelsedag som jag kommer fira i Kanada! Han hade några ideér verkar det som, fast för mig spelar det ingen roll vad vi hittar på, det behöver inte bli något invecklat, allt jag önskar mig är honom. Jag kommer vara jättenervös när jag ska åka dit, och när vi ska träffas igen. Vi har redan planerat hur vi ska hälsa på varandra i alla fall och den dagen kan inte komma altför fort.



One day I´ll fly away, and leave all this to yesterday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0