Enjoyable Sunday!

Hey,

Eftersom jag har ett välförtjänt sportlov nu så kunde jag leva igenom söndagen utan den där ångesten att en ny vecka är på väg. Min vän Bexxis kontaktade mig och vi bestämde att vi skulle umgås under söndagen till måndagen. Jag hämtade henne i Falkenberg och vi pratade under hela resan hem om allt som hänt sedan sist vi möttes, inkluderat min nya kärlek. Vi plockade fram en massa kläder, hon fixade mitt hår och makeup och vi hade en liten photoshoot, en gammal tradition vi har. Det var väldigt roligt, särskilt när jag helt plötsligt skulle gestalta ett träd.
Efter det fikade vi och såg på en nästan tre timmar lång film där vi fick genomlida mycket död, sorg och kärlek. När vi skulle starta nästa film efter middagen fick vi ett sockersug, ungefär 21.00 på kvällen, så vi körde till närmaste statoil och hade lite karaoke i bilen, "I wanna do bad things with you".
När vi vaknade på morgonen kollade vi busstiderna för att veta när jag skulle köra in henne till Falkenberg igen. Vi körde direkt efter frukosten men kom inte särskilt långt, vi blev stoppade av polisen som sade att vi var tvungna att vänta för att det skett en olycka längre fram. Den väntan resulterade i att vi missade bussen, så vi gick till Ritz och fikade, jag drack varm choklad med grädde och vi bara snackade om allt mellan himmel och jord. Riktigt trevligt!



En bild från vår photoshoot

Ha det super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0