christmas tree.

Hey,

Igår åkte vi till huset för att klä granen tillsammans med Kara och Rory. De hade en massa konstiga saker de hängde i trädet, mestadels saker de gjort när de var små. De hade även små garntomtar från Ikea, den sorten mamma brukar göra. Det var inte så mycket julstämning, jag var orolig för hur det skulle påverka mig att klä granen med andra än min familj men det var ganska neutralt. Dessutom var jag helt säker på att det var en plastgran för den var mjuk och den stacks inte men tydligen var det en riktig gran. Halva charmen med att klä granen är ju att bli irriterad av att den sticks när man hänger upp julgranskulorna. På vägen hem fotade jag några fler hus som verkligen går inför det här med Julen.
Kvällen avslutades med att titta i fotoalbum när Trev var liten, världens sötaste lille pojk.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0