Modeshow Cirkus Blanka





Hey,

Nu har jag kommit hem efter en utmattande dag i skolan. Jag körde dit och började fixa med en krånglig outfit 8.30 innan jag hämtade Sanna som hade gått med på att vara min modell. Först provade hon kläderna och sedan satt vi och pratade medan jag bråkade med min korsett. Efter det plattade jag hennes hår och sedan åt vi lunch. Efter lunch fixade jag hennes hår och så sminkade vi henne så hon till slut var min lilla amazon/ docka/ clown/ geisha (haha) Grymt blev det i alla fall! Sedan stack vi till teatern och hade genrep, efter två genrep stack vi och Alex till Mc Donalds och åt glass sedan bar det av mot det sista genrepet innan vi äntligen fick åka hem. Nu är jag dödstrött. Under genrepets gång fick jag vara stand-in för Felicia, dock såg min modelärare när jag gick och kom sedan och sa att hon tyckte jag ska gå i min korsett imorgon för jag hade rätt attityd på scen. YSCHA! Jag hatar verkligen att vara i centrum, finns det något läskigare? Knappast. Så imorgon kommer jag troligtvis tvingas till att vara modell på modeshowen. Annars tror jag att showen kommer bli toppen så kom och titta om du kan!


Kommentarer
Postat av: sanna

det kommer gå jättebra när du går modell! du har ju vanan inne från förra året :P annars kan du ju bara härma mig så bilr det awsome!!!!! finss, finss! Skojja bara :P ne, men det kommer gå BRA!

2010-04-21 @ 09:00:52
URL: http://daybydayfoods.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0