Lots of Shopping!

Hey,

For tva dagar sedan var jag och Trevor i Kelownas galleria och shoppade loss, eller ja, jag kopte en glittrande handvaska, en necessar, sminkborstar och ett nattlinne. Vi traffade aven Trevs kompis Brittany som jobbar i en av butikerna, hon var riktigt trevlig. Nar de pratade i telefon senare pa kvallen sa hon att jag var supersot, supertrevlig och godkand - PHEW! Haha... Vi korde tillbaka till Vancouver till Trevs pappas lagenhet sent pa kvallen. Kom fram typ vid 12 och somnade med en gang.
Igar stack vi till provinsens storsta galleria Metrotown och shoppade igen. Jag hittade en vast och en troja pa Sirens. Efter det kopte vi en Garden veggie pizza och akte hem till lagenheten.
Idag har vi inte gjort nagon nytta alls... men vi ska kanske ga pa bio ikvall och se "Hot tub time machine" just nu ar Trev ute och planerar nagot for morgondagen da jag fyller ar har i Kanada. Yscha, jag blir 19, mitt sista ar som tonaring, jag borjar bli gammal!

Naval, ha det super people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0