Idéer önskas!

Hey,

Just nu sitter jag i vardagsrummet med Emma och pappa och är ganska trött. Jag sov alldeles för länge idag på order av min älskling som sa att jag behöver vila. Han hade rätt, jag sov till 12 innan Emma väckte mig. Dagen gick inte som planerat heller. Jag vandrar mest omkring och ler för mig själv. När jag är trött på att plugga och städa ska jag planera hur vi ska fira Trevs födelsedag i sommar. Just nu verkar det som att han kommer i juli och bor här i några veckor i sommar innan jag följer med till Kanada och stannar där - om någon vill träffa mitt livs kärlek så är det bara att säga till. Inga mer sorgliga avsked vid flygplatsen efter det. Om någon har bra idéer så kommentera gärna om hur en riktigt bra födelsedag ser ut, mycket romantik måste ingå! Trots att det är långt kvar så planerar jag redan nu för skojs skull.
Annars har jag tittat på "Alice i Underlandet", tränat och ätit.
Imorgon ska jag upp 6.30 för att chatta med Trevor, jag längtar. Jag hoppas han ringer snart igen för det finns nog inget ljud så underbart som hans röst. Hans kanadensiska accent. Hans ord som berättar på alla möjliga sätt hur mycket han älskar mig. Åh min choklad väntar!

Kom ihåg, har du en idé dela gärna med dig!

Kommentarer
Postat av: jennie

Hmmm.. Eftersom han fyller år på sommaren så kan n ju köp med er lite mat och dricka och äta det vid havet på kvällen.

2010-04-18 @ 09:01:26
URL: http://chocolatejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0