Flashbacks

Hey,

Det var nästan 6 dagar sedan jag var bredvid min Trevor. Nu lever jag på varje gång vi pratar och de minnen vi format tillsammans. Ibland ligger eller sitter jag bara och vilar ögonen och tänker tillbaka på våra minnen och vår framtid.
Idag tänkte jag tillbaka på min födelsedag, när vi var i hissen på väg ner till parkeringshuset för att köra och äta middag. Medan hissen åkte neråt ställde sig Trev på ena knät i frieriposition och tog min hans och sa:
"May I have the honor of taking you out to dinner?" Han är inte fångad i tiden, han är bara extremt charmig.
Sedan tänkte jag på dagen vi varit utanför huset vid stranden, vi stod på bron och han lyfte upp mig, beredd att kasta mig i vattnet. Som tur var så ångrade han sig när jag skrek :)
Eller när jag fällde honom och jag fick hans evil eye för resten av kvällen - jag har glömt varför men han förtjänade det och han skadades inte.
Nu tänker jag på när vi gick på bio och filmen blev så vidrig på ett snuskigt sätt att Trev gömde sig bakom mig.
Alla skratt. Alla stunder. Alla blickar. Alla kyssar. Allt.

I sommar får jag honom igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0