Ett slag av sorg

Hey,

Jag tittade nyss på en film, en avgångsklass som avslutar sitt liv som elever på en skola, studenter. När de hade sin avslutning slog det mig att snart kommer det vara jag. Om snart 6 veckor kommer jag inte längre vara elev på Drottning Blankas gymnasium. Sorgligt! Det har varit de tre bästa åren i mitt liv, när jag började var jag långt ifrån den person som jag är idag. Med den skolan har jag fått lära känna mig själv, upptäckt nya möjligheter och mognat mer än vad jag trodde jag kunde. Jag har lärt mig vilka starka sidor jag har i ämnen och jag har kämpat med det som varit svårare. Jag har blivit mer målmedveten och blivit kreativ. Jag har fått nya och underbara vänner som jag hoppas ha kontakt med i resten av mitt liv. Jag kommer sakna alla lärare som uppmuntrat mig och jag kommer sakna mina vänner. Snart gäller det, snart blir Design 07 historia och ett glatt minne.
Hur mycket jag än längtar efter framtiden, till min och Trevs lägenhet på Vancouver Island, kommer jag sakna tiden på gymnasiet.

Tack Design 07

Kommentarer
Postat av: sanna

buhu! måste du påminna mig?;(

2010-04-22 @ 20:02:04
URL: http://daybydayfoods.blogg.se/
Postat av: Anna

åh malin! nu fick jag allt en liten tår i ögat. kommer kännas så sjukt konstigt att sluta skriva "Anna DES07" under allt man skriver! ja, och allt vad det innebär att lämna en klass. Ville egentligen bara säga att det har varit kul att se din utveckling och hur du blommat den senaste tiden:) och varit kul att följa din kärlekssaga och allt!

2010-04-25 @ 20:02:29
URL: http://donotread.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag vill inte att du ska flytta! Usch vad sorgligt det är, jag vill inte sluta :(

2010-04-29 @ 19:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0