Back From Roadtrip

Hey,

Idag kom vi till Kelowna, fran var roadtrip. Vi korde forst till Banff, kom dit sent pa kvallen och checkade in pa hotellet Red Carpet Inn. Efter det ringde vi en grekisk restaurang och bestallde mat, jag at pasta och vi at pita med hummus vilket var jattegott!
Foljande morgon at vi frukost pa hotellet och checkade ut, sedan korde vi mot nasta destination: Jasper. Innan det korde vi till Hot springs och badade i poolen utomhus, vilket var harligt, det varma vattnet kontrade den kalla luften. Efter det kopte vi nagot att tugga pa under farden. Nar vi kom fram till hotellet at vi pa en restaurang, jag at en vegetarisk lasagne. Allt var mysigt, stamningsfull musik, min hand i hans. Perfekt. Sedan gick vi och kopte glass.
Idag at vi frukost pa Coco`s, bagel med creme cheese och en kopp vit choklad. Efter mycket korande kom vi hem till Kelowna dar hans mormor och morfar hade gaster, vi at middag, efterratt och nu ar det dags att nana. Imorgon ska jag till kyrkan, inte min grej alls men vill se hur det ar. Lite ruggigt kanske for jag ska traffa nagra av Trevs polare men det fixar sig.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej på er. du blir ju för bortskämd. Älskar dig

2010-04-04 @ 08:45:14
Postat av: Jennie

Låter som en rolig roadtrip. Soännande å gå i kyrkan malin :) jag kommer ihåg när jag följde med dig ett antal gånger haha.

2010-04-04 @ 13:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0