Tony Ricci

Jag kom precis på något jag glömt berätta här på bloggen. Något spännande som hände innan vi begav oss mot Sverige. Jag var hos min stylist Vicki dagen innan resan och när jag satt mig i stolen kom hon upp och frågade om jag skulle kunna tänka mig att vara modell när de har sina hårshower några gånger om året. Jag sa ja, och kom sedan på att jag har scenskräck. Men det får jag överkomma, jag vill ju inte missa en ny upplevelse som man kan krydda CV:t med!
   Det var ägaren till salongen, Tony Ricci som lagt märke till mig sa hon. I år vann han priset för bästa frisör i Kanada och deras salong har även vunnit flera priser. Vicki sa att jag skulle vara en av modellerna som blir stylad i så fall så de färgar eller klipper inte mitt hår (phew). Nu vet jag inte om de kommerhöra av sig eller när nästa show är, men jag är väldigt uppspelt och tror att om det händer, kommer det vara en unik upplevelse!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Det lät ju jätteroligt:) Hoppas de hör av sig.

2012-05-17 @ 22:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0