The Abduction Club

På sistone har jag inte hunnit göra mycket roligt här. Jag jobbar för fullt och har även börjat söka till nya arbeten där jag förhoppningsvis kan arbeta dagtid och heltid. Jag har några preferenser så som antikvariat, Téaffärer, Chocolateries och kanske andra underklädesbutiker. Jag är riktigt less på att jobba nattetid nu, särskilt när Christine lämnat oss för att umgås med sin fästman som kommit hem från Afganistan. 
   På fritiden har jag kommit igång med skrivandet och tror det kommer bli riktigt bra. Det är ljuvligt när fantasin flödar och det känns som man är på gränsen att kunna förverkliga sina drömmar. Jag måste uttrycka min kreativitet.
   Trev mår bra. Fast hans program på skolan överlastar honom med läxor, de kommande veckorna kommer han ha dubbelt så mycket att göra. Jag är lite orolig för honom. Den högsta procenten av självmord som begås är av folk som studerar till ingenjörer, och det är det Trev studerar. Tur att jag kan se efter honom i alla fall, och i helgen fick han släppa pluggandet och åka snowboard med sina vänner vilket jag tror hjälper. Träning är bra för att motverka stress.
   Snart ska vi ju till Sverige också. Jag längtar. Jag vill gosa med katterna och vara i naturen och med familjen. Jag längtar till den dag jag kan ha allt och slippa välja.
   Nä, nu ska jag ta och krypa ner hos Trev. Jag är hemma ikväll för jag mår inte bra. Halsen är tjock av slem och jag går som en sengångare. Tänkte i alla fall att ni skulle få en kort uppdatering om hur det går. Jag önskar jag hann skriva oftare, men jag tycker kvalitet är bätte än kvantitet. Det är ju inget roligt om jag varje dag skriver "Jag åt eggmacka till frukost och ska jobba nu", hur intressant är det? Haha.

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Sofie

jag får försöka lägga upp en massa bilder så du känner dig som hemma! :) dom saknar dig också, snart får du träffa dom! :D ja visst är dom :)

2012-03-13 @ 20:47:36
URL: http://daystoremember.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0