American Pancakes

Förra veckan kom en underbar överraskning på posten! Ett fint kort från mormor och morfar med några snödroppar (tyvärr klarade de sig inte men jag sparar dem ändå :) Och ett paket med dekorationer från familjen och morföräldrarna. Det var fyllt med fjädrar, ägg, påskkärringar mm till påskriset samt dukar, påskägg och porslinshönor. Jag blir så bortskämd att det är inte klokt och vet inte vad jag gjort för att förtjäna en sådan omtanke och generositet. Jag är otroligt tacksam och jag önskar ni kunde vara här och se mina reaktioner varje gång jag får något på posten. Tack så mycket ♥
   Det kluriga var att få tag på påskris, vi åkte en lång runda och fick syn på lite ris i en park på lördagen. Allemansrätt finns inte här, så jag antar att vi är brottslingar nu. Vi smög bakom ett hus och klippte av några kvistar. På kvällen fick Trev klä påskris för första gången.
   På kvällen lagade Trev amerikanska pannkakor och vi hade en brunch-inspirerad middag med bröd, vindruvor, jordgubbar och pannkakorna tillsammans med lite vin. Det var väldigt mysigt att få lite tid tillsammans efter massa jobb och plugg.
   Söndagen spenderades på Whyte Avenue där vi shoppade lite presenter till familjen. Älskar att ge presenter!















Kommentarer
Postat av: Jennie

va mysigt:) Har de inte påsk i kanada?

Jag längtar så mycket tills ni kommer!:D

2012-03-29 @ 12:56:30
Postat av: Malin

Jennie, de har pask men dekorerar inte. De letar bara eftet paskagg :)

Jag langtar ocksa :) !!!!

2012-03-29 @ 22:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0