Karma

Förra veckan sa min chef åt mig att jag kunde gå hem tidigare mot kvällningen, några minuter senare kom en kollega in och undrade om hon kunde få gå hem tidigare för hon hade cheerleader-träning. Så jag gav upp eftersom jag bara ville hem för att det skulle vara härligt med lite mer tid med Trev, men hon hade faktiskt någonstans hon behövde vara.
   Dagen efter kom hon till jobbet med en ischai-latte till mig från Starbucks för att säga tack. Det uppskattade jag verkligen. Fler sådana människor borde finnas för då skulle folk ställa upp för varandra alltid!
Så nu tror jag stenhårt på karma. Positivt attraherar positivt. Fast det trodde jag på förut också. På söndag ska jag ta över en annan kollegas skift för hon behöver packa innan hon åker semester, senare kommer hon ta ett av mina skift. Så bra allt blir!

Jag är ensam denna veckan igen. Det är rätt tomt faktiskt. Hallå..?
Det får bli skype med familjen imorgon och på onsdag ska jag shoppa med Christine förhoppningsvis! Sedan blir det en massa jobb igen. I resten av juni får jag och Trev bara en söndag tillsammans. Så idag har jag gnuggat geniknölarna på jobbet och försökt komma på olika aktiviteter vi kan göra efter jobbet istället eftersom vi inte har helgerna. Det ordnar sig säkert!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0