Indian Fushion

Det var ett tag sedan! Sedan vi kom tillbaks till Kanada har den större delen av vår tid bestått av arbete. Och händer inget spännande så har jag ingen lust att skriva för det är inte roligt att läsa hur jag lärde mig att skriva ut klisterlappar med kundernas namn på häromdagen på jobbet. Men en liten uppdatering då och då får man väl komma med.
En trevlig sak vi gjort sedan sist jag skrev var att gå till en indisk restaurang på middag. Den var liten och mysig med ett starkt intryck av indisk kultur med underlig musik, intressanta tavlor, varma färger och kryddiga dofter. Vi beställde varsin röra att doppa naan-brödet i tillsammans med en jordgubbs margerita. Måltiden var stark och mättande och vi hade en jättemysig stund tillsammans.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0