Zzzz...

Hey,

Igår gjorde jag äntligen engelskaprovet kallat TOEFL, haha toffel. Natten innan hade jag problem att sova igen, det slutade med att jag sov 1,5 timme och sedan var det dags att göra provet. Det var ungefär samma tryck i huvudet som när man varit under vatten för länge. Men jag kom dit, skrev under papper och sedan satte jag mig framför en datorskärm, på med hörlurarna med mic och sedan bar det av. Jag får inte prata om vad jag gjorde, men jag kan säga att det var svårt. Delen där man läser och sedan svarar på frågor gick inte bra, tiden rann ur och min slöa hjärna kunde inte fukosera. Lyssna, prata och skriva gick nog okej, men jag har ingen aning faktiskt. Jag var där från 9.30 till 13.00. Sedan gick jag hem och vilade middag. Jag har aldrig varit såhär trött i hela mitt liv. Inatt sov jag i 12 timmar åtminstone.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det gick nog bra ska du se!

När får du svar?

2012-01-29 @ 20:46:56
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja Trevor kom som en prins ridande på den vita hingsten! :) Jag är så sjukt glad för din och Trevors skull och jag är så glad över att ni har varandra, det är äkta kärlek! :) Jag förstår vad du menar och jag håller med, kärlek äger rakt igenom! :D Jag älskar dig syster <3

2012-01-30 @ 07:55:11
URL: http://daystoremember.devote.se
Postat av: Sofie

hahaaha, han är ju för gullig :D Ska bli spännande att höra :D <3

2012-01-31 @ 07:22:00
URL: http://daystoremember.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0