Pure Love

Jag vill aldrig någonsin förlora dig. Du gör mig till det bästa jag kan vara. Du får mig att blomstra och söka äventyr. Ingen annan har någonsin gjort mig så arg och så lycklig som du. Ibland minns jag allt vi gått igenom för att vara tillsammans, alla farväl och motgångar. Jag är så glad att vi aldrig gav upp. Jag är hedrad att du valde mig när du kunde få vem som helst. Du har sett alla mina sidor och älskar mig ändå oändligt. Du lärde mig att visa och beskriva känslor. Du har lärt mig allt jag behöver veta för att leva ett fulländat liv. Du är allt jag någonsin drömt om. Min saga. Jag älskar dig, Trevor Locke.  


Kommentarer
Postat av: Sofie

världens finaste tillsammans! :) jag är så glad för er skull! :)

2012-02-06 @ 18:10:17
URL: http://daystoremember.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0