I ♥ Sweden

Hey,

Ja då är det bestämt. Mellan slutet av april och början av maj ska jag och Trevor åka hem i två veckor. Jag vet inte hur det blir med jobb, tänk så får jag inte åka när jag fått ett nytt? Äsch, då hittar jag ett annat jobb för jag SKA åka hem. Så de så. Jag blir alldeles sprallig av tanken!
   Eftersom jag blir lite smått överambitiös när jag blir uppspelt så har jag redan börjat på listan över allt vi ska göra och äta. 

Vill göra:
* Filmkväll med hela familjen och äta massor med lösgodis
* Åka till Slättelynga och vara med mormor och morfar, samt promenera till ån och den lilla öknen
* Träffa mina vänner
* Åka till Gekås
* Laga mat åt familjen
* Shoppa i Halmstad
* Ha en fest med släktingar och alla vänner till familjen
* Gosa med katterna!
* Bio på Röda Kvarn
* Spendera en dag i Göteborg
* Åka till Danmark
* Hälsa på Drottning Blanka
* Dubba filmer med Emma och Jenny (Förhoppningsvis med Lagesson också :)

Att äta:
* MARABOU
* Chokladbiskvier från Peters konditori
* Majsschnitzel
* Mammas smörgåstårta
* Mormors makaroner med örtsalt (of course)
* Lakrisal

Vad tycks? Undrar om det kan klämmas ihop till två veckors aktiviteter? Ingenting är omöjligt. Åh vad jag längtar. Fast Emma har tagit över mitt sovrum... Vi får väl sova i stugan utanför huset, där vi sov när Trevor hälsade på mig för första gången i december 2009. Jag är så jätteglad!





Kommentarer
Postat av: Jennie

Att vi ska dubba filmer!!! Så roligt det är:D

2012-02-01 @ 12:43:00
Postat av: Sofie

VI SKA HINNA MED ALLT! :D PÅ NÅGOT SÄTT! :D



LÄNGTAR SOM IN I BOMBEN!!!!!!!! :D



WIIIIIHOOOOOOOO! :D

2012-02-01 @ 22:11:53
URL: http://daystoremember.devote.se
Postat av: Bexxis :)

LÄNGTAR!! Men jag vill gärna också till göteborg så i så fall så kanske jag kan följa med och så har du fått in två saker samtidigt. Men jag vet en sak du har missat, eller ska vi köra det när jag kommer till dig? Fotografering! Det är ju ett måste ;)

2012-02-07 @ 23:15:16
URL: http://bexxis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0