Carnations

Hey,

I början av veckan fick jag ett städryck i köket, så jag spelade musik på vårt iHome i bakgrunden medan allt skrubbades. Trev kom hem efter att ha gjort några ärenden, plötsligt smög han upp bakom mig med en bukett rosa blommor. När jag kramade honom började vår låt spelas genom högtalarna och vi fnissade innan Trev viskade "Vi är menade för varandra." 

I lördags gjorde vi inte mycket. Vi pysslade och gjorde Alla Hjärtans Dag-kort till varandra som blev väldigt söta. Sedan bryggde vi ett nytt chai-te jag köpte tidigare i veckan och spelade kort till midnatt.
Idag gick vi en promenad i solskenet och hamnade vid en lekplats. Vi kunde inte motstå gungorna som bara snurrar runt och efteråt var vi lite lätt yra, men roligt var det!

Nästa helg ska vi köra ner till Vancouver för att hälsa på Trevors familj och på vägen tillbaka ska vi hälsa på hans morföräldrar i Kelowna, så det ska bli väldigt roligt.








Kommentarer
Postat av: Sofie

2012-02-13 @ 11:48:03
Postat av: Sofie

Sötare par än er finns verkligen inte, jag längtar så otroligt mycket till ni kommer hem till oss! :)

2012-02-13 @ 11:49:10
URL: http://daystoremember.devote.se
Postat av: Sofie

av mig fick Johan en parfym och en bok :) vad gav ni varandra? :) <3

2012-02-15 @ 22:44:09
URL: http://daystoremember.devote.se
Postat av: Sofie

okej, va roligt och mysigt :) han är duktig med sina kärleksbrev :) <3

2012-02-16 @ 09:51:13
URL: http://daystoremember.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0