Cake Pops

I lördags bestämde jag och Trev oss för att vara lite barnsliga, så vi körde till Superstore och köpte två pulkor, eller ja en pulka och en tunn platsmatta. Vi åkte till en otroligt brant backe och svischade ner i rasande fart. Tyvärr hade det snöat hela dagen så pudersnö stänkte upp i ansiktet, när jag väl kom ner slet jag av mig vantarna och skrubbade i princip bort snön. Min hjärna blev nog lite lätt frostbiten. Vi tog en paus och drack varm choklad innan vi åkte ner igen. På kvällen lagade vi middag tillsammans och såg på en film innan vi antog utmaningen att baka Cake Pops, en slags kaka täckt i glasyr. Det var rätt gott faktiskt. Det tog sin lilla tid att göra dem dock.
   Idag skypade jag väldigt länge med familjen vilket var trevligt. Alla beter sig som de brukar (lite smått galna med glimten i ögat). Efteråt åkte jag och Trev till Ikea och strosade omkring. Väl hemma utmanade jag Trev på sällskapsspel och bryggde en kanna svart ros-té för en stillsam avslutning på helgen.






Trev bakar



Våra Cake Pops

Kommentarer
Postat av: Jennie

Cake pops har jag aldrig hört talas om men de såg godaut:) Jag spelade innebandy hela kvällen men hade skype på igår iallafall. Därför kunde jag inte svara på ditt meddelande:( Så du inte tror att du ignorerades. massa kramar!

2012-02-27 @ 12:38:48
Postat av: Sofie

asså jag blev riktigt sugen när du visade dom igår och det gjorde inte saken bättre efter denna bilden. spara några och ta med dig hem när ni kommer! tack på förhand! ;)

2012-02-27 @ 17:37:09
URL: http://daystoremember.devote.se
Postat av: Sofie

asså jag blev riktigt sugen när du visade dom igår och det gjorde inte saken bättre efter denna bilden. spara några och ta med dig hem när ni kommer! tack på förhand! ;)

2012-02-27 @ 17:42:48
URL: http://daystoremember.devote.se
Postat av: Malin

Jennie, vad roligt med innebandy! Det har jag inte spelat pa evigheter! Det ar lugnt, jag misstankte att du kanske inte var vid datorn :) Kram!



Fisen, haha. Jag har smakat dem nu, de var helt okej. Tror inte de ar frascha efter tva manader :P Savida du inte gillar mogel :)

2012-02-28 @ 01:40:18
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0