Wedding World Bridal

Tudelu,

Ingen tid för bloggen alls. Förhoppningsvis kommer jag bli bättre på att uppdatera snart (det är även ett bra sätt att öva på min swedish). Förra helgen var jag och Trev ute med min kära vän Christine och hennes fästman Steve. Det var mycket trevligt, vi åt middag ihop på The Canadian Brewhouse och pratade.
   Och förra onsdagen hände en intressant sak. Jag gick på jobbintervju långt borta i Millgate i en butik som säljer brudklänningar, studentklänningar m.m. Bossen, Frances, som intervjuade mig var väldigt avslappnad och rätt ung. Hon ställde mest frågor om vad jag vill ha i lön, hur mycket jag vill jobba etc. När det närmade sig slutet sa hon att jag kunde komma och provjobba och se om jag tycker om det innan jag säger upp mig på Victoria's Secret. Så i söndags var jag där från 12 till 17 och försökte vänja mig vid miljön. Massa vackra, gnistrande, broderade klänningar... förutom brudklänningen från Twilight som de säljer (uuuugh). Jag hjälpte ett par brudar pröva klänningar, det var jätteroligt. Ibland gick det långsamt och det var lite läskigt att inte känna någon eller kunna något. På rasten accepterade jag jobberbjudandet och fick ett schema. De är helt okej med att jag åker till Sverige också! Så jag har fått jobb som en Bridal Consultant på Wedding World Bridal!!!




Äntligen kan jag kryssa av dessa tre!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men Malin varför har du inte mailat??!! Gud va roligt:D Grattis, låter som ett mycket roligt jobb. Va skönt med ett dagsjobb nu:D Stor kram!

2012-04-07 @ 11:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0